Tuesday, July 29, 2008

پرسش از هنرمندان و پاسخ آنها

مطلب زیر پرسش و پاسخ خوانندگان مجله اطلاعات هفتگی با خوانندگانشان در سال 1352 است
سئوال از شما ، پاسخ از هنرمندان
سئوال از خانم فروزان
خانم فروزان من یکی از دوستداران شما هستم ،میخواستم بپرسم چرا در فیلمها یتان سکسی و عریان بازی می کنید .من چون دوستدارتان هستم ،به غیرتم و تعصبم بر میخورد .آیا ممکنست دیگر در فیلمهایی که ظاهر می شوید عریان بازی نکنید
پاسخ فروزان
باور کنید خود منهم دلم نمیخواهد در فیلمها عریان شوم .اما چکنم که کارگردان های فیلم من ،اغلب در فیلمها صحنه های سکسی می گنجانند تا از نمایش سکس من در فیلم های خود استفاده کنند و بفول خودشان فیلم را تجارتی کنند و فروش بیشتری داشته باشند .البته نمی شود به آنها هم ایرادی گرفت ،چون میخواهند سرمایه فیلم شان برگردد .
سئوال از فردین
آقای محمد علی فردین ،شما که به " علی بی غم "معروف هستید و ماشاءاله سخاوتمند هستید ،چرا تابحال به 163 نامه ای که من نوشتم جواب نداده اید ؟..اینطور که معلوم است شما روی پرده سینما سخاوتمند هستید !
پاسخ فردین
...من بعلت تغییر و تحولی که در دفتر کارم ایجاد شده مدتها نتوانستم پاسخ نامه های دوستانم را بدهم ...انشاءاله همین روزها شما پاسخ نامه هایی را که می نویسید دریافت خواهید کرد .
سئوال از ثریا قاسمی
خانم ثریا قاسمی ،شما چرا اینقدر بد لباس می پوشید ،بد آرایش می کنید ،ودر برنامه تلویزیونی « ناسیونال» شو بی مزه بازی در می آورید و لطیفه های بیمزه می گوئید .شما ادای ژاپونی های زیبیا را در می آورید و حرف های بیمزه می زنید .اگر ممکنست این عیوب تان را رفع کنید .
پاسخ ثریا قاسمی
اتفاقا عده ای از دوستداران من ،خلاف عقیده شما را دارند ،خوب ،چه میتوان کرد ،شما بیمزگی مرا ،به خوشمزگی خودتانببخشید!
سئوال از فریدون فرخزاد
آقای فریدون فرخزاد ،ترا بخدا وقتی خودت برنامه ای را که اجرا کرده ای از تلویزیون می بینی ،از قر و ادا های خودت خنده ات نمی گیرد ؟آخر مردحسابی اینهم شد آواز خواندن ؟
پاسخ فریدون فرخزاد
نه تنها حودم از قر و ادا های خودم خنده ام می گیرد .بلکه بیشتر دوستداران من ،از دیدن این برنامه می خندند .داداش شو باید شادشاد باشد و بخنداند .اگر غیر از این باشد نام "شو "را برای آن انتخاب نمی کنند .
سئوال از فروزان
خانم فروزان ،شما چرا تازگی ها بیشتر در فیلمهای تجارتی بازی می کنید ؟...ضمنا خواهش می کنم عکسی باتفاق پسرتان در اطلاعات هفتگی چاپ کنید تا من عکس پسر خوشگل شما را ببینم .
پاسخ فروزان
من هرفیلمی پیشنهاد شده پذیرفته ام ودر آن بازی کرده ام .این بستگی به کارگردان دارد که از من در فیلم خود چطور استفاده کند ..اما در مورد عکس من و پسرم باید بگویم که فرزندم سیامک ،هیچ دوست ندارد باتفاق من عکسش در مطبوعات چاپ شود .من هم به نظر او احترام می گذارم .
سئوال از مسعود کیمیایی
آقای مسعود کیمیایی ،خواهشمندم به این سئوال بنده جواب بدهید که واقعا این فیلم هایی را که شما کارگردانی می کنید و نقش اول را هم بهروز وثوقی بازی می کند میتوان گفت فیلم ؟!. اگر سیامک یاسمی کارگردان است ،پس شما چی هستید ؟ و اگر فردین و ناصرملک مطیعی هنرپیشه هستند ،بهروز چیست ؟
پاسخ مسعود کیمیایی
جان من ،شما همان فیلم هائی را که سیامک یاسمی کارگردانی می کند وفردین و ملک مطیعی بازی می کنند .برو تماشاکن ،بکار ما هم کاری نداشته باش .
سئوال از ایرج قادری
آقای ایرج قادری ،من قبلا فکر می کردم شما انسانی باصفا و بامحبت هستید ،اما برخلاف تصور من وقتی برای بازی در فیلم »عطش » به همدان آمده بودید و من شما را دیدم ،دریافتم شخصی خودخواه هستید ،چنانکه در مقابل میهمان نوازی مردم همدان ،شما با پاسخ های بی ادبانه تان ،آنان را آزرده ساختید ؟
پاسخ ایرج قادری
خیلی خوشحال میشدم ،اگر شما علت خودخواهی و بی ادبی مرا ذکر می کردید .
اطلاعات هفتگی /شماره 1634 /اردیبهشت 1352

No comments:

امتیاز بدهید