Tuesday, July 29, 2008

مصاحبه با پوری بنائی


پاسخ پوری بنایی به سئوالات خوانندگان مجله دختران و پسران

*هنرپیشگی شما از چه سالی شروع گردید؟
- تقریبا 14 سال است از سال 1342
*از کارت راضی هستی ؟
- بله راضی هستم .زیرا به این کار عشق می ورزم .
*نام اصلی ات چیست ؟
- نام اصلی من صدیقه بنایی است .
*میزان تحصیلاتت چقدر است ؟
- آخرین مدرک تحصیلی من دیپلم ادبی است .ویکسال نیز در آمریکا دوره زبان گذرانده و موفق به اخذ دیپلم زبان شدم .
*آیا تابحال ازدواج کردی و ثمره آن چیست ؟
- من فقط یکبار پای سفره عقد نشستم ولی عقدی صورت نگرفت .وچون ازدواج نکردم فرزندی ندارم .
*آیا هنوز هم با گوگوش مانند سابق دوست هستی ؟
- خیر،دوستی ما مثل گذشته نیست بنظر من وقتی دوستی پاک و صمیمی که بین دونفرهست ،ازبین رفت همه چیز خود به خودی از بین می رود .
*آیا موقعی که خواستی هنرپیشگی را دنبال کنی با مخالفت خانواده ات روبرو شدی ؟
- چرا،اوایل خانواده من مخالف بودند و خیال می کردند که خدای ناکرده مشکلاتی پیش می آید.ولی خوشبختانه با راه صحیحی که در پیش گرفتم .از مخالفت ها دست برداشتند و پدر و مادرم جزو اولین کسانی هستند که به تماشای این فیلم ها می روندو جالب اینجاست که آنها برایم هدیه می فرستند .
*انگیزه سفرت به کربلا چه بود ؟
- فقط برای زیارت بود . چون سالهای متمادی آرزو داشتم که به پابوس حضرت علی (ع) امام اول شیعیان بروم .
*اولین فیلمی که بازی کردی کدامست ؟
- عروس فرنگی
* تاکنون چند فیلم بازی کردی ؟
- روی هم 110 تا 115 تا فیلم بازی کردم .
*چرا در سریال های تلویزیونی بازی نمی کنی ؟
- برای بازی در سریال های تلویزیونی قرداد بسته ام که انشاءالله بزودی بمعرض نمایش در خواهد آمد .واگر سریال های خوب دیگری باشد،در آن شرکت خواهم کرد .
*از بازی در کدام فیلمها راضی هستی ؟
- خوشبختانه اکثر فیلمهایی که بازی کرده ام ،موفق بوده بخصوص فیلمهای خداحافظ تهران ،عروس فرنگی ،اما یک فیلم من بنام مهرگیاه کار نکرد و فیلم زنبورک کمی موفق و غزل متوسط بوده ،ولی از کارم در مهرگیاه و خداحافظ تهران خیلی راضی هستم ..
پایان
مجله دختران و پسران /شماره1009/حرداد1357

No comments:

امتیاز بدهید